1.   Tehing ja tasumine
    • Ostu sooritamiseks vali välja meelepärane toode.
    • Tasuda saab pangaülekandega OÜ Haljaste pangakontole.
    • Ülekandega tasumisel märgi kindlasti selgitusse arve number!
    • Hinnad sisaldavad käibemaksu.
    • Kõik toodete pildid on illustratiivsed. Olenevalt Teie kuvari resolutsioonist võib tegelik toote värvus erineda pildil olevast.
  • Tellimus läheb töötlusesse peale arve laekumist.
  1. Tarnemoodused
    • Kui andmed sisestatud, tuleb valida tarneviis.
    • Tarneviisiks pakume  SmartPosti pakiautomaate.
    • Tarnaeg Eesti siseste tellimuste puhul 1-3 tööpäeva.
    • Tarneaeg sõltub postitusteenuse valikust.
    • Kaubad komplekteeritakse peale makse laekumist.
    • Kui antud toodet pole laos, teavitatakse klienti sellest, ning lähtutakse kliendi soovist kas puudu olev kaup arvelt eemaldada või saadetakse see lattu jõudmisel kliendile eraldi saadetisena või koos kogu tellimusega kauba lattu jõudmisel.
    • SmartPost” – SmartPosti valides, tuleb valida koht, kus Teil kõige mugavam pakk kätte saada. Pakiautomaadid asuvad Eesti erinevates kaubanduskeskustes. Kohe kui pakk on jõudnud sihtkoha pakiautomaati, edastatakse paki saaja mobiiltelefonile SMS sõnumiga teade.
  1. Müüja ei vastuta:
    • ostja poolt rikutud toote korrasoleku eest
    • toote mittesihipäraselt kasutamisest tingitud vigastuste/puuduste eest
    • kui toodet on ise remonditud

Avastades tootel mittevastavuse, on Ostja kohustatud sellest teatama viivitamatult – kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul meiliaadressil [email protected] või telefonile +372 5148703. Toote nõuetele mittevastavuse või puuduse korral on Ostjal õigus nõuda toote asendamist nõuetele vastava ja puudusteta toote vastu või taganeda tellimusest kui ei ole vastu pakkuda samaväärset toodet.

  1. Kauba tagastamine
    • Kui ostetud kaup Teile mingil põhjusel ei sobi, siis on Teil võimalus 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest toode tagastada või välja vahetada. (VÕS § 56 lg 1)
      Enne kauba tagastamist palun võtta ühendust starpeokaubad.ee meeskonnaga emaili teel.
      Star peokaubad meeskond kannab raha tagastatud toote eest tagasi Teie arveldusarvele hiljemalt 30 päeva jooksul alates kauba jõudmisest meieni. (VÕS § 56 lg 3)
    • Ühekordsed nõud ei kuulu tagastamisele, kui toote originaalpakend on avatud.
    • Tagastatav kaup ei tohi olla kasutatud ja peab olema originaalpakendis, välja arvatud juhul, kui pakendi avamine ei riku pakendit.
      Seepärast soovitame kauba kättesaamisel avada pakend võimalikult ettevaatlikult ning seda kahjustamata. Kauba tagastamine toimub kliendi kuludega, välja arvatud juhul, kui klient on saanud defektse kauba. Sellisel juhul tasub müüja transpordi kulud. Enne tagastamist palun Kindlasti enne võtta meiega ühendust. Kontakti vormi leiate ka “Kontakt” nupu alt.
    • Juhul kui peale toote tagastamist ilmneb, et toode ei vasta ostuinfo lehel väljatoodud tingimustele, siis raha ei tagastata. Toote tagastamisega seotud kulud katab Tellija.
    • Lepingust tulenevad vaidlused lahendatakse Poolte kokkuleppel, kokkuleppe mittesaavutamise korral lahendatakse vaidlus Eesti Vabariigi õigusaktides ettenähtud korras.
    • Kliendil on õigus pöörduda oma huvide kaitseks Tarbijakaitseametisse.
  1. Müüja õigused tellimustest taganemisel
    • Müüjal on õigus tellimusest taganeda kui:
    • Tellija ei tasu arvet tähtaegselt;
    • Tellija ei tule toodetele tähtaegselt järele;
    • Tellitud tooted on laost otsas.